Samodivi

I haven't drawn villas (samodivi) in awhile so here is an attempt again. I read a book that inspired me again. I always feel bad though because I LOVE samodivas so much and I struggle a lot with giving the right mood to my paintings in terms of light, colors and shading. It is a learning journey though and this work is part of it. 

Отдавна не съм рисувала самодиви и скоро прочетох една книга, която отново ме запали и просто трябваше да нарисувам нещо преди да експлоадирам :) За съжаление все още се боря с цветове, светлини и сенки и никога не мога да постигна резултат, от който да съм доволна или който да е такъв, какъвто си го представям първоначално в главата. Това винаги ме кара да се чуствам зле, защото всичко е много по-хубаво в главата ми, отколкото крайния резултат. Така или иначе рисуването е една безкрайна и човек се учи цял живот.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hope you are having nice time browsing around!

2 коментара:

Anonymous said...

Красиви са! Винаги в главата на художника излизат мисли, че е можело и по добре, че не е станало точно така както си го представя и иска. Поне на мен до сега не ми се е случвало да съм на сто процента доволен от крайния резултат, до някаква степен това е лошо защото все нещо ни човърка и гризе , обаче именно това чувство ни кара да сме все по добри и да се развиваме.

svetla said...

Абсолютно съм съгласна!